Kunder

Vi arbetar branschövergripande och tar oss an uppdrag inom många olika branscher. Vi är utöver detta specialister inom energibranschen och dess affärsområden Elnät, Elhandel, Fjärrvärme, Fiber, Vatten/Avlopp, Avfall/Renhållning, Fordonsgas/Biogas, Gata/Park samt Torv. Vi har idag ett 60-tal energibolag över landet som kunder och ca 300 beställare inom samma bransch som vi dagligen servar med undersökningar av olika slag.

 

 

Läs vad några av våra kunder säger om oss från vår egen rykande färska kundundersökning:

  • Med Supportföretaget upplever jag ordning och reda, struktur, tydliga leveranser, greppbara och bra dialoger.
  • Jag tycker att Supportföretaget är mycket bra! Det hänger ihop med både hur ni presenterar resultat och bemötandet ni ger våra kunder. Jag brukar få höra av kunderna att de blivit uppringda av er och att ni har bemött dem väl.
  • Jag upplever Supportföretaget som ett väldigt pålitligt företag. Mailkontakten med en av era tjejer och kontakten med Tove fungerar klockrent.
  • Ni håller tidsplanen bra, ni gör bra undersökningar, ni ger oss bra feedback, inte bara siffror. Ni behandlar kunderna på ett bra sätt, ödmjukt och inte på något robotsätt.
  • Supportföretaget lyssnar av vad vi som kunder vill ha. När vi ska göra kundnöjdhetsundersökningar så kan vi vara med och bestämma vilka frågor vi vill ställa. Supportföretaget är lyhörda och ger oss tips på frågor vi kan ställa våra kunder.
  • Sedan jag fick tag i er eller ni i oss så har jag upplevt er som oerhört trevliga och hjälpsamma. Ni är väldigt serviceminded och hjälper oss att ta reda på vad vi kan bli bättre på.
  • Jag upplever er som oerhört trevliga, ni känns väldigt kundfokuserade och jag upplever att ni ställer upp för kunderna.
  • Det som skiljer er i från andra liknade företag är alla kommentarer ni från fram av våra kunder, kommentarerna ger en fantastiskt rolig läsning.
  • Det jag uppskattar är känslan av att vi som kunder hänger med på hela resan, från början till slut. Det känns som om ni lägger ner mycket tid på oss under ett helt projekt.
  • Jag upplever att man får en tidig och god inblick i hur ni jobbar. Vi får även feedback på våra frågeställningar, vi får tips och vi kan ställa frågor.
  • Det personliga mötet var bra då vi hade dialog och vi fick möjlighet att vara med och påverka upplägget och innehållet.
  • Leveranserna är tydliga och greppvänliga. Jag känner mig helt nöjd med dem.
  • Det är så roligt att gå på leveranserna, oavsett resultat. Jag vet ju att vi får veta vad vi behöver förbättra oss på och vad vi redan är bra på. Jag upplever leveranserna som jättebra!
  • Leveranserna är bra. Inte bara att vi har fått bra resultat utan också att vi får reda på vad vi kan jobba mer med. Vi får mycket material vi kan jobba vidare med.