KajsaTjänster

Nedan ser ni ett axplock av de tjänster vi erbjuder.

 

1. Nöjd Kund Analys/Nöjd Kund Index (NKA/NKI)

Många av våra kunder vill ha en Nöjd Kund undersökning med möjlighet till jämförbara index. Vi har därför tagit fram en metod som mäter kundnöjdheten på ett unikt sätt. I vår NKA/NKI ingår allt från det första frågeområdet till det sista utvecklingsförslaget. Hos oss får ni mer än bara en undersökning eller ett index. Ni får på djupet veta varför ett visst värde erhålls och ni får utvecklingsförslag direkt applicerbara i er verksamhet. Rätt beslutsunderlag i rätt tid och en egen personlig marknadsutvecklare vid er sida under hela uppdraget. Allt till ett fast pris där både upptaktsmöte och leverans på plats hos er ingår.

 

2. Marknadskartläggning av totalundersökningskaraktär

En innovativ marknadskartläggning syftar till att ge ett exakt och tillförlitligt beslutsunderlag inför framtida och närliggande större investeringar. Metoden som Supportföretaget använder sig av är den enda i sitt slag i Sverige och är helt utvecklad av Supportföretaget egna marknadsanalytiker och deras iakttagelser av en aktuell och medveten marknad. Metodiken har sin grund i att använda flera tekniker för att uppnå ett så tillförlitligt resultat som möjligt. Vetenskapligt används kvalitativa och kvantitativa insamlingsmetoder, de kompletteras sedan med en unik "fingertoppskänsla" av innovation och kreativitet. Vi ger ett fast pris på hela undersökningen där allt ingår. Inga obehagliga överraskningar, men ett träffsäkert beslutsunderlag som i alla delar är exakt.

Kundexempel 1: - Vi ska gräva för fjärrvärme, närvärme och bredband, vilken anslutningstäthet kan vi räkna med för området?

Kundexempel 2: - Vi har en ledande position på världsmarknaden, nu vill vi stärka den positionen ytterligare genom en total kartläggning av återförsäljarnas kunskap, totala nöjdhet samt produktönskemål för framtiden.

Vår metod fungerar oavsett bransch. Våra innovativa marknadsanalytiker anpassar sig snabbt mellan de olika uppdragens karaktär och levererar beslutsunderlag med precision.

 

3. Mystery Calling/Mystery Shopping

Mystery Calling/Mystery Shopping är en undersökningsmetod som ger information om vad som verkligen sker i "sanningens ögonblick" då kunden per telefon eller vid besök på plats kontaktar er. Metoden används för kvalitetssäkring samt som verktyg i arbetet för att öka lönsamheten i organisationen. Supportföretaget går ett steg längre än övriga leverantörer på marknaden och ser till att applicera undersökningen som helhet i vardagen hos det beställande företaget. Därav ingår alltid en leverans på plats i det fasta priset där vi tillsammans inspirerar kring allt insamlat material. Detta ger en stabil plattform olik alla andra där det perfekta kundsamtalet/kundbesöket får största fokus. Offensivt, behagligt och roligt är några av våra kundkommentarer.

 

4. Miljöindex Kundperspektivet

Miljöindex-Kundperspektivet är ett innovativt och rikstäckande miljöindex avseende hur slutkonsumenten upplever att det egna energibolaget i stort agerar för ett miljömässigt och uthålligt samhälle. De första två åren släpptes indexet som ett offentligt rikstäckande index. Från och med 2012 beställs indexet enskilt och levereras till våra beställare med jämförelse mot branschen. Frågorna som berörs är kring agerandet för ett miljömässigt och uthålligt samhälle, minskningen av koldioxidutsläppen, effektiviseringen av energianvändningen samt utvecklingen av förnybar energi.

 

5. Varumärke, image eller annan specifik undersökning

Vi levererar idag en mängd olika undersökningar inom en rad olika branscher. Vill ni genomföra en innovativ marknadsundersökning med oss rekommenderar vi att vi träffas för att inspirera kring ämnet en stund. Vi bjuder på detta första möte på plats hos er oavsett var i landet ni finns.

 

6. Nationella och internationella undersökningar

Våra kunder är alltifrån små enmansföretag till stora världsomspännande koncerner. Detta gör också att vi vid vår egen intervjuenhet idag genmför intervjuer på ett flertal olika språk. Vi kan anpassa oss till det lilla företagets kostym eller den multinationella koncernens krav på exakthet.

 

7. Besöksbokning

Har ni för liten orderingång? Behöver era säljare komma ut på fler kundbesök? Eller har ni inte någon relationsmarknadsföring alls idag? Lugn. Vi hjälper er. Här får ni ta del av vårt eget framgångskoncept. Ring oss idag och boka ett kostnadsfritt besök med vår marknadsanalytiker.

 

8. Föreläsningar

Det starka varumärket: Vår vd och grundare Tove Åkerman-Stenman föreläser på ett praktiskt och medryckande sätt om hur man bygger ett starkt varumärke. Alla blir delaktiga i denna föreläsning och ingenting lämnas åt slumpen. Efter denna dag går varje medarbetare och chef vidare i varumärkesbyggandet på ett spännande och framgångsrikt sätt.

Utbildning efter genomförd undersökning: Vi utbildar alla på företaget i den undersökning ni nyss genomfört. Praktiska exempel ingår där samtliga deltagare får gå in på djupet i undersökningens material för att skapa en levande utveckling av er investering. Utbildningen skräddarsys med er efter genomförd undersökningsleverans.

Min resa - Att genomföra det omöjliga: En föreläsning för blivande entreprenörer, nuvarande företagare eller anställda som vill ta ett spännande kliv framåt i sin karriär. Tove Åkerman-Stenman berättar om sin hisnande resa från att utan en enda krona på fickan bygga upp ett företag till en väl respekterad och renommerad aktör i branschen.

 

9. Övriga tjänster

Vi genomför regelbundet många olika typer av tjänster och är inte begränsade till en viss bransch. Vi anlitas återkommande av alltifrån energibolag, byggföretag och industrier till banker, kommuner och konsulter. Det kan vara marknadsundersökningar, besöksbokningar, konsulttjänster eller utbildningsinsatser som är ett ämne för att anlita oss. Vi är arbetar operativt i gränslandet mellan marknad och verksamhet och kan idag skräddarsy tjänster som inte ens fanns på marknaden igår. Därför bjuder vi gärna på ett första besök på plats hos er där vi tillsammans kan inspirera fram den bästa lösningen för er.

Kontakta oss

Supportföretaget TMJ Group AB

Kundtjänst/Customer Service:

+46 (0)221-42000


E-post:
Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Besöksadress:

Fabriksgatan 4

SE-731 50 Köping, Sweden

 

CAIU

|  Hjälp  |  Nyhetsarkiv  |
Copyright © 2012 Supportföretaget TMJ Group AB. Alla rättigheter reserverade. Foto: Thomas & Tom Ljungqvist Web: NyWeb