Pressmeddelande: Supportföretaget inleder samarbete med TV3

Supportföretaget i Köping inleder samarbete med TV3

Supportföretaget, som arbetar med marknadsundersökningar, inleder ett samarbete som sponsor och mentor i TV3:s program Lyxfällan.
Man kan fråga sig varför?
Eller ännu hellre kan man förstås fråga Supportföretagets VD Tove Åkerman Stenman.
– Detta är en del av vårt CSR-arbete. Vi vill göra skillnad för människor oavsett vilken bakgrund eller vilka omständigheter de kan ha hamnat i, vilka felval de gjort i livet eller vilken uppfostran de fått, säger hon.
I ett första steg sker samarbetet under två avsnitt av Lyxfällan, varav det första sändes under torsdagen den 5 oktober kl. 20:00.
– Vi tror på att lyfta människor i vår omgivning, så att de i sin tur kan lyfta människor i sin omgivning. När människor söker till ett program som Lyxfällan, så är det ett bra tecken på att man vill göra en förändring i sitt liv, säger Tove Åkerman Stenman.
Hon och Supportföretaget vill uppmuntra det.
– Vi gör det både med en ekonomisk gåva, men också med ett engagemang i form av ett mentorskap när kamerorna slocknat. Vi ska inte förringa kraften som sätts i rullning när man kan hjälpa andra människor på olika sätt. I stort och i smått. Det blir ett slags Karma, ringar på vattnet som får leva vidare, säger Tove Åkerman Stenman.

Om Supportföretaget:
Supportföretaget TMJ Group AB är ett fullserviceföretag inom marknadsundersökning och analys med främsta anlitande branscher inom energi- och industrisektorerna. Bolaget har sitt säte i Köping.
www.supportforetaget.se
För mer information kontakta Supportföretagets VD Tove Åkerman Stenman: +46707 38 99 95 eller tove@supportforetaget.se